עשרים שנות אימון לתוצאות יוצאות דופן כבר מהפגישה הראשונה search icon
facebook logo linkedin icon 055-9195633
   
 
כשאומרים לאנשים - הם שוכחים, כשמראים להם - הם זוכרים, כשמאפשרים להם להתנסות - הם מבינים

קורסים, סדנאות, הרצאות לארגונים

» בחזרה לדף הקורסים הראשי


מה מייחד את הקורסים שלי?


הקורסים והסדנאות חווייתיים ומעשיים מאוד

הקורסים והסדנאות שאני עורך יוצרים חוויה נדירה. הם מאפשרים למשתתפים לחיות את הקסם שבתוכם. אופיים התנסותי ומעצים. ההתרחשות בהם אינטנסיבית. המשתתפים בהם מדווחים כי הם זוכים לתשואה גבוהה ביותר על השקעתם. מההתחלה המשתתפים מוצאים עצמם מתנסים באימון הן כמתאמנים והן כמאמנים. הם מפילים את המחיצות בינם לבין העושר שבקרבם; ורוכשים כלים פרקטיים המניבים פירות במגוון מרחבי חיים.

זהו תחום התמחותי

בשנת 1995 הבאתי אותו אל יחידות חיל האוויר בהן שירתי כיועץ ארגוני. מאז אני מתמחה באימון במעגלים הולכים ומתרחבים; מתאמן, מאמן ומשתלם בעולם האימון עוד ועוד.

עם הזמן הוא הופך עבורי ליותר בהיר וממוקד. לאורך השנים ערכתי מאות רבות של קורסים, סדנאות ואימונים לפריצת דרך אישית, ניהולית ועסקית. בעיניי האימון הוא דרך חיים, ובעיקר מנוף למימוש העושר האדיר שבתוכנו בכל תחום בו אנו חפצים.

אני עורך בעצמי את הקורסים והסדנאות

(חלקם נערכים במשותף עם המאמנת לימור נבון בנאש)
אין אנשים אחרים שמעבירים את הקורסים מטעמי או עבורי. את כולם אני מעביר, על פי ערכיי ובהתאם לאיכות ולרוח אשר אני מאמין כי היא הראויה ביותר להם.

אני עורך רק קורסים וסדנאות באימון לפריצת דרך אישית, ניהולית ועסקית

איני עורך קורסים אחרים: ויתרתי ברצון על מגוון רחב של תחומים בהם עסקתי כיועץ ארגוני בכיר. לשמחתי, השפע והעושר המתגלים לי במרחבי האימון מאפילים על כל מה שהכרתי במהלך השנים בעשייתי המקצועית.

זהו מרכז חיי

האימון הוא מרכז חיי ומקור ענק לאהבתי ולצמיחתי. ההזדמנות לאפשר לאנשים לגלות את הקסם שבתוכם ולממש את משאלותיהם היא ייעוד חיי. בכל פעם לפני שמתחילים אני חש התרגשות ורטט לקראת המפגש עם האוצרות שהמשתתפים נושאים עמם ואשר הם עומדים לגלות בתוכם מחדש. לראות אנשים צומחים, מגלים עושר חדש בתוכם וגאים לספר על פריצת הדרך שהם עושים, היא חוויה המסבה לי עונג מיוחד. עבורי זוהי הרגשה שמעבר למילים. היא ממלאת את כולי ומזינה אותי בכל פעם לשעות ולימים שלמים.


הצטרפו לרשימת התפוצה!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלי כדי לקבל באימייל את הסיפורים והמאמרים ועדכונים על מועדי הקורסים הקרובים.




» בחזרה לדף הקורסים הראשי » לראש הדף

הצטרפו לרשימת התפוצה שלי

בני מרגליות, מחבר הספר "לאמן את הפרפר", מומחה באימון לפריצת דרך ויועץ ארגוני בכיר טלפון: 055-9195633  •   אימייל:
 
כל הזכויות שמורות לבני מרגליות © 2006-2024   •   הצהרת נגישות   •   האתר עוצב ונבנה על-ידי Visit LionWays