עשרים שנות אימון לתוצאות יוצאות דופן כבר מהפגישה הראשונה search icon
facebook logo linkedin icon 055-9195633
   
 
שדים ניזונים מחושך - כשאתה מוציא אותם לאור הם נעלמים


» בחזרה לרשימת המאמרים

טעמים של אימון - ההבדל בין מצליחנים לשאינם כאלו


תמיד קינאתי באותם ילדים מוחצנים.

בנינוחות הם ביקשו את מה שלדעתם הגיע להם; ולמגינת ליבי - גם קיבלו זאת פעם אחר פעם.

הם דרשו או אפילו נתנו פקודה - מי יוזמן למסיבה, את מי הם רוצים לשתף בכדורגל ועם מי הם מעוניינים לרקוד.

אני סבלתי כל כך ברגעים אלו. הייתי מצטנף לי בצד, ממזער את נוכחותי ואת מימדי ומביט בהם בעיניים כלות ובעיקר מוקסם והלום מהביטחון הרב שלהם ומהודאות שתמיד הם יקבלו את מבוקשם.

פעם אחר פעם הרגשתי שאני נמצא בתיאטרון של החיים; חווה את ההתרחשות הממגנטת הזו ובאותה עת צופה בקסם הזה - המתרחש בפלנטה שהמרחק ביני לבינה הוא אינסופי.

כמה רציתי להיות כמו שני גיבורי הכיתה השנואים עלי - שהיו דורשים במפגיע כל מה שחפצו בו והעולם היה מיד נענה למשאלותיהם ומארגן את המציאות על פי תכתיביהם.

הייתי הולך בשקט לאורך הקירות, משתדל להתמזג עם צבעי הטפט שעל הקיר בכדי שלא יבחינו במבוכתי ובקנאתי הרבה ובעיקר בכך שלצערי איני חלק מהתרחשות זו.

הייתי מתפלל כי במטה קסמים אקבל את רצוני; שבכלל לא אצטרך: לבקש מאחרים, להתמודד עם מבטים חוקרים ועם המצב הנוראי מכל בעיני - עם תגובה של סירוב.

היום - במרחק של כמה עשרות שנים, אני יודע כי לא תמיד גיבורי הכיתה נענו בחיוב - וברור לי כי יכולתם לקבל את הסירוב בקלות יחסית ולזרום אל הצעד הבא - היוותה מפתח להצלחתם.

במהלך השנים ובמידה רבה בזכות האימון ערכתי 300 צעדים קדימה ביכולתי לבקש (ועדיין אני חש כי השמיים הם רק קו הזינוק עבורי וכי ביכולתי להשתפר בכך עוד ועוד...)

גיליתי כי ניתן לבקש כל דבר: עזרה, הנחה במחיר, אהבה, תעריף גבוה יותר, פרגון, מציאות פנטסטית ובעצם מה לא.

במהלך השנים גיליתי שזה בסדר שאני מרשה לעצמי לחלום, לשאוף ולבקש - וכי זה לגמרי טבעי שישנם כאלו שמשאלותיי ובקשותי מתאימות להם, ושלאחרים - לא.

אני רוצה להזמין אתכם לערוך תרגיל מדליק:

קחו לעצמכם זמן איכות, שבו בנחת וערכו לעצמכם מיפוי - רישום את כל המטרות, המשאלות והחלומות שלכם; גם אלו הכמוסים ביותר - כאלו שאתם יכולים לכתוב בידיעה מוחלטת - שאינכם צריכים להראות זאת לאיש.

עתה נקדו את המשאלות לפי מידת התשוקה שלכם למימושן - תנו ניקוד גבוה עבור מה שאתם משתוקקים ומתאווים לו וניקוד נמוך עבור מה שבעדיפות נמוכה מבחינתכם.

כעת ערכו מיפוי של מה שנדרש - כדי שמשאלותיכם תתממשנה במציאות (למשל - עזרה מיוסי באיתור משרד בסמיכות לדירתו, שדינה שתמליץ עלי בפני הבוס שלה, שמנהל הבנק יאשר לי הלוואה בתנאים נוחים).

ועתה - כמעט לסיום - נקדו את מידת הקלות שלכם בהשגת הסיוע הנדרש לכל משאלה ברשימה שהרגע ערכתם: ניקוד גבוה - למה שקל ליישם; וניקוד נמוך - למה שקשה יותר להשגה עבורכם.

אם ביצעתם את כל הצעדים עד כה - אתם מוזמנים עתה ליהנות מאוד מפרי עמלכם:

מכפלת שני הטורים: טור מידת התשוקה - בטור מידת הקלות; תגלה בפניכם נפלאות.

תופתעו לפגוש את מדריך מימוש המשאלות שלכם: במדריך - הניקוד הגבוה יאפשר לכם ליהנות ממימוש קל יחסית של משאלות - בעדיפות גבוהה עבורכם; וניקוד נמוך - ילמד אתכם על מטרות שאולי תעדיפו לגנוז בשלב זה.

אני מאחל לכם הנאה מאוד גדולה מהיצירה והגילויים שלפניכם, ואשמח מאוד לכל מי שירצה לשתף אותי בהתרחשויות ובחוויות המרגשות שבדרך.

אני מאחל לכם הרבה מאוד שמחה והצלחה והתענגות רבה מאוד על האפשרויות שברשותכם.


הצטרפו לרשימת התפוצה:


הצטרפו לרשימת התפוצה שלי כדי לקבל באימייל את הסיפורים והמאמרים ועדכונים על מועדי הקורסים הקרובים.


הגיבו באמצעות פייסבוק:





» בחזרה לרשימת המאמרים » לראש הדף

הצטרפו לרשימת התפוצה שלי

בני מרגליות, מחבר הספר "לאמן את הפרפר", מומחה באימון לפריצת דרך ויועץ ארגוני בכיר טלפון: 055-9195633  •   אימייל:
 
כל הזכויות שמורות לבני מרגליות © 2006-2024   •   הצהרת נגישות   •   האתר עוצב ונבנה על-ידי Visit LionWays